Sayfalar

16 Şubat 2013 Cumartesi

cok yabancıyım ve çok yalnız.bütün gün ekrana baktığım bi işten sonra akşamlarıda lanet pc ekranı başındayım.şikayetim var.erken uyumayı öğrenemedim.ama erken kalkmak mecburi.konudan konuya atlarım.böyleyim. gündüzleri f klavye geceleri q klavye. aslında hayatımda böyle.2 arada bi derede.alaka bunun neresinde dersen.gizli bi yerlerinde. geçen gün biri bana dedi ki ' benim babam kore gazisiydi ben cahil değilim'hala düşünüyorum nasıl bi bağlantı kurdu. belki cahil değildi ama anlama güçlüğü çekiyordu.işimden dert yanmadanda susmam.belkide meslek hastalıgı.hastalıkta zor ha.grip fln .bi de öksürük tutmuştu beni.anam ne inatmış o ya.20 günü geçtik . hala kehh kehh.esnafla her sabah tartışıyoruz bu konuyu.yoruldum.yorulmadan okuyun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder