Sayfalar

19 Şubat 2013 Salı

siz o musunuz?




     Hani biri birşey paylaştığında özlü bi söz misal,zartturuzurt kitapı,1988  ya da osman osmayan - vb .. vs vs. yazan hemen altına.. ben kültürlüyüm.ben kültür kokuyorum diyen.o , o siz misiniz?siz kimsiniz..susan mısınız ? konuşan mısınız? adını yazamayan, telefon numarasını bilmeyen , adesini sorduğunda dünyanın en zor sorusunu sormuş olmalıyım diye düşündüren bana.o siz misiniz? az biraz isyan ettiğimde acaba üzdüm mü ki şimdi, belki o da okumak istedi ama öğrenemedi okuma yazmayı diye içimi kemiren o duygu.. o duygu siz misiniz ? hepimiz biraz bir diğerimiz miyiz. ama ben bazıları hiç değilim. bazıları ,çok sıkıcı.can sıkıcı.artık sevmediğim halde hala izlediğim dizilerin, uzan zamandır görmediğim halde hala sevdiğim arkadaşlarımın, açıkmadığım halde yediğim yemeklerin, dokunduğu halde vazgeçemediğim acının mantığı nedir bilir misiniz? bilen siz misiniz? hoş geldiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder