Sayfalar

24 Şubat 2013 Pazar

zamansız mısın zaman?



  bakmasam ya hiç geçmişe.hatalarımı görmek büyütmüyor beni.üzüyor.sonra geçiyor.sonra bişi oluyor.hatırlıyorum...unutmak için çaba bile sarffetmediğimi anlıyorum.duygusuzluğuma duygulanıyorum.geçmiş geçmişte kalmadı mı? kaldı.o zaman demez mi insan kendine,derdin ne kızım senin be diye .der.diyorum da. ah zaman. çok mu zamansızsın?
  düşünmeye üşenip uyusam diyorum.düşünmekten yorulmak var da kaçışı zor.imkansız değil.zaman da almaz.aklım.aklım oyun oynar bazen bana.bazen de ben ona.olmadığım biri gibi davranmak??? sor hadi bu soruyu kendine.niye de? cevaplama sus.kendine küs.sonra barış kendinle.hayat mücadelesi dediğin geçim sıkıntısı kadar, kendinle olan sıkıntıdır arkadaş. herkese küs uyuda kendine küs uyuma..barış kendinle.uyu-uyu da büyü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder