Sayfalar

8 Mart 2013 Cuma

ah sizler.




  ah sizler.hatta saçma sapan bi tabirle sizi gidi siziler. anlamadığım insanlar.beni yoran insanlar.ah iş hayatı.ben daha çok gençim. ama yaşlanıyorum, herkes gibi değil. ekstra yaşlanma. kırışık giderici falan fayda etmez. krem ruha sürülmez.düşüncelerimden sizi çıkardığım zaman kendimi düşünüyorum.düşüncelerimden kendimi çıkardığım zaman bir boşluk düşünüyorum.sonra boşlukları neyle doldursam diye düşünüyorum.sonra bilmediğim bir soruymuş misali boş bırakıyorum, geçiyorum. sizler. siz dediğim, diğerleri.ötekiler.hani en sevdiklerim değil, canlarım değil. işte ötekisiler. neden çok insan var hayatımızda. kaç tanesi fazla.offf sorular? off boşluklar? biliyor musunuz iyice saçmalamalardayım. kağıtları para sayar gibi sayıyorum. 100, 200, 300,...900 ..bi an duruyorum.kendimi tebrik ediyorum. aptal bi gülümseme.içsel bi huzur ama nedensiz.9 kağıt var diyorum . sessizce itiraf ediyorum..düşüncelerimi de ötekileştiriyorum. tamam bitti. sizi gidi siziler sizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder