Sayfalar

14 Mart 2013 Perşembe

bi yazı yazmak istiyorum




  bi yazı yazayım istiyorum. düz..dümdüz.yazarken yormasın, okurken düşündürmesin.dingin bi deniz gibi olsun.hani bakar dalar gibi dalayım içine.huzur bulmak istiyorum mısralarımda.kendi huzurum , kendi satırlarımda ...karmaşıklıkla karmışım sanki hayatımı.en yerleşik düzenim düzensizliğim olmuş.sessizlik sakinlik sıradanlık bana göre değil ama dinlenmek gerek..oturur gibi bir banka , dinlenerek yazmak istiyorum.soru olmasın içinde, cevap olmasın.cevapsızlık olmasın...ben de olmasam olur, olsamda olur. ben olsam ne olur olmasam ne olur?bir yazı yazmak istiyorum. kendi yazdığımı unutarak okuyacağım, okurken okuduklarıma bağlandığım...güldürmeyen ama ağlatmayan bi yazı.böyle sessizce seveceğim, sanki en sevdiğim şiirmiş gibi.. en sevdiğim çiçekmiş gibi..hani bi an gelirde güzel bi söz söylemem gerekirse ordan herhangi 1 2 mısra dudaklarımdan dökülecekmiş gibi.. hangisinin olduğunun hiç bi önemi olmadan. bi yazı yazmak istiyorum ki , o yazı bu yazı değil..belkide hiç yazılmayacak. belki başkaları yazak..bulur da okur muyum bilmem... okur da sever miyim bilmem..bilemem. bi yazı yazmak istiyorum, buralardan gider gibi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder